گالری ساعت قیاسی

فروش انواع ساعت های مچی مردانه، زنانه و بچگانه

گالری ساعت قیاسی

فروش انواع ساعت های مچی مردانه، زنانه و بچگانه

گالری ساعت قیاسی

آدرس وبسایت: https://ghiaswatch.ir

گالری ساعت قیاسی با بیش از نیم قرن فعالیت و فروش در زمینه ساعت های مچی زنانه، مردانه و بچگانه، توانسته نظر مشتریان خود را جلب کرده باشد.

با این حال گالری ساعت قیاسی یکی از بزرگترین فروشندگان ساعت های مچی در جهانشهر تبریز میباشد که با سابقه درخشان خود، در این نیم قرن، بصورت آنلاین هم ساعت های مورد نظر را می توانید خریداری کنید و این ساعت ها در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان

ساعت سیکو پریمیر Premier مدل SRK040P1

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ

 

ساعت مچی سیکو (SEIKO)

سیکو (SEIKO) نام یک شرکت هلدینگ ژاپنی است که شامل زیرمجموعه‌های ساعت مچی، ساعت دیواری، تجهیزات الکترونیک، جواهرات و محصولات نوری می‌باشد. در سال 1881 کار آفرین 22 ساله به نام “کنیتارو هاتوری” فروش و تعمیر ساعت‌های مچی و دیواری را در مرکز توکیو آغاز نمود و یازده سال بعد، در سال 1892 وی کارخانه “Seikosha” را در ژاپن تأسیس و راه اندازی نمود و در آن زمان موفق به ساخت نخستین ساعت دیواری خود شد. سیکو سپس در سال 1895 نخستین ساعت جیبی را طراحی و به دنیا عرضه کرد. امروزه پس از گذشت 130 سال از آن نوآوری، شرکت “کنیتارو هاتوری” همچنان به دنبال کمال و پیشرفت در صنعت ساعت سازی می‌باشد.

قوانین عمومی گارانتی بین المللی!

(این قوانین برای تمام برندهای اورجینال ساعت مچی یکسان و ثابت است)

ساعت مچی اصل سیکو (SEIKO) دارای کد رفرنس اختصاصی و گارانتی بین المللی است، کارت گارانتی به همراه کد رفرنس به شما امکان می دهد با مراجعه به نمایندگی های رسمی ساعت برند سیکو (در سرتاسر دنیا) اصالت آن را بررسی و از گارانتی ۲ساله آن استفاده نمائید.

 

قیمت: 39.450.000 ریال

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید به آدرس شرکت مراجعه کنید: گالری ساعت قیاسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.